Prawo-mieszkaniowe.pl

wszystko o prawie mieszkaniowym

Witaj! Zaloguj Utwórz nowy profil
Zaawansowane

naar recent onderzoek dat gedaan

10 lut 2018 - 06:35:45
Hieronder ga ik een kijkje nemen Adidas Superstar Femme Noir naar recent onderzoek dat gedaan is en Nike Air Max 97 Damen kijk dan hoe dat correleert met de training Adidas Superstar Dam Svart van Moses Mosop (1e op Kenyan XC Champs en 11e Asics Gel Lyte 3 Femme Bleu op Worlds).

Doe het rustig aan:
Er is een groot debat in conditietrainingcircuits over makkelijke of "rommel" kilometers. Doet het iets? Hoeveel gemakkelijk lopen moet worden gedaan? Maakt gemakkelijk lopen ons eigenlijk beter?

Dit zijn slechts enkele van de vragen die gesteld kunnen worden met betrekking tot wat precies easy running doet. Vraag het aan bijna alle (niet-coach) fysiologen en hij zal je vertellen dat intensiteit de juiste keuze is. Deze fysiologie is gek op LIEFDE-intensiteit. Ze hebben allemaal hun eigen beste intensiteit, of het nu gaat om training op VO2max of Lactate Threshold. Maar bijna allemaal zullen je vertellen dat het zo stom is om zoveel mijlen per week te lopen en dat eenvoudige runs alleen zoveel zullen doen.

Oké, dus ik Nike Air Max Classic Bw Damen maak een uitgebreide generalisatie, maar Asics Gel Lyte 3 Femme het bevat enige waarheid. Ik zou veel voorbeelden Asics Gel Lyte 3 Femme kunnen geven van jongens met PHD's die schrijven over de nieuwste snelheidstraining die de prestaties met 10000% verbeterde. Het maakt me nogal in de schaduw. In feite vond ik in mijn onderzoek naar mijn presentatie over Keniaanse hardlopers voor de klas een citaat in een vrij goed overzichtsartikel waarin stond:

"De dominantie van Afrikaanse lopers in de laatste twee decennia kan waardevolle inzichten opleveren in het trainingsproces. Hun training lijkt relatief ongecompliceerd te zijn. In essentie wordt de intensiteit benadrukt boven het volume. "
"Volgens de auteur lijkt training in westerse landen echter te worden geleid door een" meer is beter "filosofie die een beperking van de intensiteit noodzakelijk maakt."

Autor:

E-mail:

Temat:

Wiadomość:

Dostępni użytkownicy

Goście: 54
Najwięcej uzytkowników: 6 19 sie 2017
Najwięcej gości: 122 14 lis 2017

usługi prawnicze

Prawo >> separacja małżonków >> prawa człowieka >> Obywatelstwo >> Sędzia >>
porady prawne pytania, odpowiedzi, artykuły i opinie ciekawostkią, artykuły,
pytania i odpowiedzi
Prawo mieszkaniowe Wszystko o sędziach
KARTA POJAZDU >>

Karta pojazdu, rejestracja i ubezpieczenie

Prawo Podatkowe >>

Prawo Administracyjne >>

Forum - Prawo Administracyjne

Właścicielem serwisu jest Legalsupport sp. z o.o.