Prawo-mieszkaniowe.pl

wszystko o prawie mieszkaniowym

Witaj! Zaloguj Utwórz nowy profil
Zaawansowane

jeste aerobe evner ikke

09 lut 2018 - 09:59:00
Hvis jeg g?r tilbage og kigger p? mine logfiler, l?b jeg i 2002 for det meste 4,5 og 4,5. I 2003 gjorde jeg det meste 5 og 5 eller 6 og 6. Det skal bem?rkes, at jeg og mine holdkammerater i l?bet af sommeren l?b l?ngere og holdt sig ikke til de lige delte doubler. Det kunne v?re vigtigt.

Nu ville Adidas Eqt Support Adv Femme det ikke v?re en big deal, medmindre den slags udfordrer den konventionelle visdom. Hvis det bare var mig, jeg gjorde dette og Nike Air Max 90 Dames havde succes, kunne du afskedige dette til talent. Men i de sidste 10 ?r har KO haft et af de mere konsekvente og succesrige fjernprogrammer i Texas, nogle gange med ikke de mest talentfulde af fyre. For eksempel var dette ?rs hold lige rangeret # 21 i nationen af ??Marc Bloom. S? det tager naturligvis ikke noget v?k fra udviklingen af ??gode Nike Air Max 90 Dam Vita l?bere.

Konventionel visdom ville forvente, at det aerobe system skulle v?re det, der tog rammen, hvis kilometertal er delt i halvdelen. Dette viser dog slet ikke med atleterne. Gennem ?rene har mange fyre k?rt 5:30 for en stift ?rlig 10mi tempo l?b, der er tradition. Det betyder, at der i h?jeste aerobe evner ikke rammer noget. To eksempler er, at en fyr, der kun var en 10min type 2miler p? det tidspunkt, l?b en 1:13 halv marathon ud af tr?ningen, som man ikke ville forvente for et HS-barn, www.helenalopez.es da det tager ?r at f? det aerobiske system op til hvor det kan v?re. P? samme m?de kom i ?r en l?ber gennem 5 mi i midten af ??25 ?r p? et h?rdt l?b p? en 7,5 mi t?rskelk?rsel. Pointepunktet er, at det aerobiske system er udviklet gennem en hel del h?j-end aerobic arbejde, tager ikke et hit p? grund af den delte kilometertal.

Hvilket f?rer mig til mit Adidas Superstar Dames Bloemen n?ste eksempel. Jeg kigger p? en tr?ning udf?rt af tidligere verdensklassemathoner Kenny Moore. Da jeg l?ste det, bem?rkede jeg hurtigt, at hans nemme dage var fyldt med dage med bare 4-5mi l?ber eller dage med 3 og 3 eller 5 og 3. Ved at se dette i en elite gjorde l?beren virkelig mig til at revurdere ting. N?glen var, at Kenny ramte sine tr?ningsprogrammer hver par dage og havde et godt langt l?b.

Hvis spaltning af kilometertal p? nemme dage ikke p?virker l?berens pr?stationer Nike Air Max 90 Damen Rosa eller aerobiske evner, s? hvad g?r det og kan det v?re gavnligt?

Autor:

E-mail:

Temat:

Wiadomość:

Dostępni użytkownicy

Goście: 57
Najwięcej uzytkowników: 6 19 sie 2017
Najwięcej gości: 122 14 lis 2017

usługi prawnicze

Prawo >> separacja małżonków >> prawa człowieka >> Obywatelstwo >> Sędzia >>
porady prawne pytania, odpowiedzi, artykuły i opinie ciekawostkią, artykuły,
pytania i odpowiedzi
Prawo mieszkaniowe Wszystko o sędziach
KARTA POJAZDU >>

Karta pojazdu, rejestracja i ubezpieczenie

Prawo Podatkowe >>

Prawo Administracyjne >>

Forum - Prawo Administracyjne

Właścicielem serwisu jest Legalsupport sp. z o.o.